my profile

my profile
(n_n)

Friday, 30 September 2011

viRuS...JumpEn....

video
sorang2 ja...wahahahaha

gr0up....virus jumpen...



video

terlalu agak lma aku x update....jdi aku nk ltak ja video aku...korang ushar2 la yew...x suka x pyah tngok...x dipaksa p0n...lyannn...

Friday, 2 September 2011

rya pertama ny ..mmang2...

raya pertama nii ada bez n ada mlangnyaa....aku nk cter dr pg rya n smpai hbs hri rya pertama nyy...ape yng aku buat....pg2..mcm besa la..bngun p mndi...lpstu siap2 la nk p myang raya...sblum p myang...makn dulu...bru la p...lps blik sbhyang ...aku p r0onda2 dkt blai p0s sngai ko0rok...sbrnannya aku dh brcdang dng membe2 aku nk p beraya dng depa...tp dlm pkol 1o.00 pg...n jam p0n dh mnunjukkan pkol 9.55pg....aku p la rmh membe aku ni zahir...nk p ajk dia...p p...dia x de plak...gQam btol...dh tu...aku try call...x dpt...n tetba ja kak aku tep0n ...dia kata..zhr dh d0k dkt sna dh...aisshh...kowt nk bgtau dkt aku dulu...n p jaa...x pa laa...aku p0n p terus tmpat dpa nk berkomp0l tuu..depa berkump0l dkt rmh zatii...smpAIii2...d0k skjp..zati ajk msuk rmh duluu...kmi p0n msok llaa...tnggu membe2 len yng x mai lg...termasuk ayAAnng aku...lmbat bt0l dpa nii......dh smua siap berhimp0n...n kmi mula la p beraya rmh ckgo duluu....p mkn2...lps mkn...membe2 p0mpuan aku ni...mula la jmpa ckgo mntak duet ryaa,...tp yng aku x puas hati nii...ayANGg aku ni...dia blh buat muka cdey smpai2 ckgo blh bg 2 kali gnda duet rya dripda duet rya yng orng len dpat....pndai bt0ol dia buat dramaa...haha...tu bru dkt rmh ckgu...n lps kluar rmh ckg0...p  plak beraAYya dkt rmh Mat(ridhwan asyraf)....smpai2 ja rmh dia...mat ni x dak dkt rmh plak...ishh dia ni la...time tu jgak la nk hilangkn diri....pjam celek tnggu pnya tunggu...blik p0on dia...dh tu dia ajk la ms0k rmh...dh smua pkat2 ms0k...dia p0n hdangkn maknan iaitu laksaa....AyaNG aku ni...lg awal...tp bkan awal ape...dia mai paksa bg mkn dkt aku duluu....aku x mntak p0n nk mkn....dh la msa dkt rmh ckgo td dh mkn bnyak....tp nk buat mcm mn...mkn dh didpan mata...kena spu jgak laa...aYAngg aku ni dia kata  dia ni pewot8...lg semp0ii...dh2...lps beraya dkt rmh mAt...p la plak rmh firdaus....zati dng diaa...semmbang...x yah nk kata pa dh..hehehe....kk...smpai rmh firdaus tu...geng2 girl yng ms0k duluu...geng2 laki dok luar...aku,zahir n mat...dh lama sngt d0k luar...last kali...d0ro mai swoh ms0k rmh....aku n 2 orng membe aku nii...ms0k ajelaa....x lma sngt p0n dok dkt rmh dia...d0k sat...kluaq laa...nnn...msa untuk kew beraya ke rmh t0k aku plak....n bila smpai ja rmh t0k aku...makngah aku lg semp0ii...pa lg...kata dkt aku laa...kata pa nk  ta0..x yah la tao0...bila d0k dlm rmh t0k aku....mntang2 la bnyak c0klat2 yng sdap2...bila aku p dp0r ja...dpa ambk siimpan ...lma kelamaan...aku p0n hairan laa...mn hbs coklat2 tuu...dpa ni spu hbss....tp x pa la....cian dkt dpa...bg p laa....ck0p2 aku pEkena aYyaAanng aku....tp x la tr0k sngt...hahaha...udah2....lps p berya rmh t0k aku plak....kmi p brya dkt rmh zhir...x lma p0n dok dkt rmh zhir tuu..lps tu...m0to zhir plak orng nk guna...jd aku sw0h la zhir naik mot0 aku..n aku naik la dng aYyaAngG aku....bez2...n p plak beraya dkt rmh spe ntah,..benben ke ben10 x tao....tu nme smaran laa...bilaa smpai ja rmh tu...pa lg....msok laaa....dok skjp dkt rmh dia...zhir ajk p rmh dia jp...nk blik mndi la katankn....n lps ke rmh tu...p plak rmh b0m(syikin)...dlm perjlann nk p rmh b0m tuu..ada 1 xcdent kcil berlaku...yng lwaknyaa.....aku bwak la dlm 6okm/j....bwak pnya bwak...tetba ja mel0mpat tnggi m0to tuu...ayAAnG aku pa lg..peluk aku rapat2 tkowt jtuh...hahah...lwak2...tp x jtuh p0n...aku yng bwak...besa laa....cup2...smpai la rmh bom...lps rya dkt rmh diaa.....dpa ajk p beraya dkt rmh naAS plak..p jor laa...n msa nk blik tu...aku terambk la kunci m0to aien...dh tu p belaah lagu tu jaa...tup2 depa hntar mcj tnya aku ada ambk kunci mot0 aien x...aku pa lg...bru teringat...ptah blik laa...sma2 bg dkt dia blik kunci tuu...kwan ttu pa lg...mraj0k laa...mula2 aku buat x ta0 ja...n lps tu nk p rmh ayANng (aya) aku plak....n bila smpai ja...ms0k la dlm rmh tuu...x ckap bnyak...sbb nmpak aien msam ja...d0k skjp zahir ajk blik...p p tngok ...ks0t dh hilng dh...lg lju dia...zahir cri2...jmpa jgak la ks0t dia....yyng ks0t aku tnggL sebelah jaa...d0k skjp...dia nk blik...msih msam muka dia...aku p0n rasa bersalah la plak...n aku p0n p laa follow dia...dia naik dng zatii...smpai2 dia hntar zattii...aku tnya la zatii....zati mcm mn dng aien....zati ckap..x ta0 laa....tut2...baNGgg...tng0k2 aien xceedent....berlari la aku zahr n zati ke tmpat aien xcdent tuu...x cdent dkt tngh2 jlan plak....aku p0n x ckap bnyak la...bnda ni kna bgtau dkt bezfwen dia iaitu ayAYaangg aku laa....p plak rmh dia...pnggil2...n bgtau ja aien xcdent ...pa lg...gelisah glaa....dia pnggil abng dia swoh bwak kertaa...n p laa tmpat tuu...n terus bwak aien p rmh dia duluu...dh smapi rmh dia..pnggil2....adk dia ja yng ada...dh tu...bgtau la kata nk bwak kak dia p h0spital...dh tu x pa laa...bwak la...smpai h0sptal plak rmai orng..hampeh...isshhh...dh la... x ma0 la cta psal nii....potong sikit yeww....aaa...n dh siap2 dlm pkol 12 tngh mlam kowt....dh la msa tu p0n bezday aien...jd plak mcm tu...tp x pa...dia slamat...x ada kecederaan yng serius....allahdulillah....jd mcm tu la cte rya pertama aku...mmang x ley dilupakn....c0nfirm....k laa...stakat ni jaa....daaa

Thursday, 25 August 2011

ciri2 perempuan cntik..


Perempuan yg cantik ialah perempuan yg masih tersenyum saat tertekan , mampu tertawa saat hati sedang menangis , tabah saat dihina , mengasihi tanpa balasan , bertambah kuat apabila menghadapi masalah dan mudah memaafkan . Nak tak jadi perempuan cantik ? (:   ,,....jng lihat pda rupa bentuk jaa...ingt tuu...jng terasa plak yew...cma nk bgtahu ja...kk...stakat tu dulu...byebye...fuhh..daa

raya mnghampirii (syokknyaa) [n_n]

puasa2...yee..x miz lg posa aku..haha..bgoz2...n nmpaknya raya sudah hmpr..bju raya pon dh beli...tahun ni aku beli wrna k0ko...entah mcm mn blh berkenan plak dng wrna tuu...gf aku pon bru ja beeli bju raya..dia kata bju kurung phang kowt...wrna kok0 jgak la..msti la kna sma..hihihi...tp ada satu masalah dkt sini..tntang cuaca.. nmpaknya cuaca skrng ni slalu hujan jaa...tkowt2 raya ny ujan ja..x ma0 laa...aku nk rayaa..fuhh..hrap2 x ujan la..nnti x psal2 x blh p raya rmh member2...iiiissshhhh....persiapan raya p0n x buat pa lg...errmm...nk psang pelita p0n x blh lg..sbbb asyik2 ujan turun ja....tahun ni aku mlaz plak nk men mercun...tahun lps mmang kaki mercun...kira bgoz skit la tahun nii...ala men mercun bnga api ckup laa...x la bahaya sngt kn..hihhii....adoii2..rasa2nya..bez ke x la raya tahun nii...hrap2 meriah la..ishhh..nk buat pa x ta0 raya nii...x terpikir lg..ala nnti mai sndiri la idea tu..hahaxhax...tp mcm mn plak keadaan member2 aku...depa ni dh ready ka...kena terjah tnya jgak ni...nk tau la jgak kn..ok la..stakat tu dulu ..aku nk ucp selamat hri raya p0n x blh lg..sbb x raya lg..hihii...jd aku blh la ucp selamt hbskan puasa ...kikiki..dh3...aku hrap k0rang smua epy la yeww...byebye...tata tt  tutu tot0..haha...daa (n_n)

Tuesday, 23 August 2011

mlang nya nseb aku...

aslamualaikom....hri demi hri ...mlang mnjelma lg..mula2 sepupu aku...dia xcdent..msa tu aku dng dia n kwan aku p la tepi laut dkt jeruju tu..sja ja p round dkt situu...msa tu plak angin kuat..air laut pun psang..ombak tinggi...kira bez laa..perr..tp yng x beznyaa...keseronokan itu tdak kekal lama..huhuu...msa nk blik tu sepupu aku xcdent sorang2 dia dpann mata aku plak tu...mmang cuak gla aku...sma2 dia jtuh..aku pa lg..terus p tng0k keadaan dia la...msa dia nk jtuh tu...mot0 tu melambung...pala dia dok ats mnkala kaki dibawah...ksian2..aku p la dkt dia..n bwak dia ke tempat yng selamat...mulut dia berdarah...aku cba kejutkn dia..aku tnya keadaan dia mcm mn..dia msih x mnjawab...x pa la..aku pun bwak blik dia..dia peluk aku msa aku bwak dia...aku bawak p rmh aku dulu...dia rehat jp dkt rmh aku...dh tu aku try tnya2 skit soalan dkt dia....dia jwab yng plik2 plak...lg aku tk0wt..dh tu aku bwak la dia blik rmh diaa...n bwak dia msuk blik..dh cek2 la bdan2 dia...ok ke x....aku tng0k dia luka ja...x pa la klau kedaan dia mcm tu...lega sakit Aty aku ny...dh tu ayh dia suruh dia mndii...aku tlong la buka baju dkt diaa...dia pon p la mndi dng sndirii...x pa la..lama kelamaan ..aku pun blik laa...kees0kan hrinyaa..jeng jEng JeNg...adk sepupu aku ni dtang rmh aku n kwan dia...mai pnya mai..dia tiba2 bgtahu aku abng dia dh p hospital..ala nk cek2 la..kowt2 jd pa2...dh tu aku tnya la adk dia tu...mcm mn keadaan abng hg...n dia jwab x 0k..punah ..aku tnya lg..dia jd mcm mn..adk dia jwab abng dia patah tngan kiri..dh tu otak dia mcm x brapa nk bt0l...aku sdih la...dh tu adk dia blik la...aku tngh sdih lg ni..sbb x sngka blh jd mcm tuu...ksian dkt sepupu aku nii....lupa bgtau nma dia plak ...nma dia aiman....hri keesokannyaa plak..aku aku aku..x p skol..x lrat laa..bkan pa..aku dmam selsema...sbb tu x p...n aku p la jlan2 n jlan...smpai la dkt kemb0ja...tetba ada sebuah kereta berwrna black ...aku lalu  la dpan kereta tu dng baik2...baik la sngt..tp sl0w la ..lalu pnya lalu dpan kerta tu...kreta tu blh buat2 x nmpak akuu...dia pushh kena aku..adohai..terguling aku atas jlan...dh tu aku bngun terus la..sbb tk0wt kna langgar dng kenderaan lain plak...aku lari ketepi jln...n tuan pnya kereta yng langgar aku tu pun out la dri kreta tu..mai tng0k aku...tnya ini tnya itu..x pa la..aku kira baik hati la x mntak apa2 gnti rugi ats diriku ini...n aku terus ja blik rmh..tagann tngh sakit ny...terseliuh la plak tngan  aku ni...dh tu pnadai2 la cri ubt..dh ltak ubat ..balut la tangn aku yng mlang nii...x pa la..dh nseb aku...tp aku msa aku balut tngan aku tu...tangn kiri laa...dh tu pa lg..teringat la dkt sepupu aku tuu...dia pon ptah tngan kiri...cma dia teruk sikit la drpda aku...mcm mn la blh jd mcm tu...hd0p2....tu la nseb mlang aku...kla0 nk cta smua mmang bnyak lg...tp aku bgtau yng mmpu aku bgtahu ja laa...errmm ..stakat ni dulu cter aku tntang nseb mlang aku nii...nnti ada msa aku cter lg yew..k la..byebye..fuhh...daa

Friday, 19 August 2011

cri adk angkat..hehehe

fuhhh..nk cta la penglmn cri adk angkat..first aku crii adk angkat plak tuu...haha...nme bdak ni habibah..form 1...aku jmpa dia ni dlm fb ja pun..aku chat dng dia..lma kelamaan...terasa plak hati ni nk buat dia jd adk angkat...sblum ni kwan ja punn...n aku pun try laa...try pnya try...akhirnya berjaya...mstila...usaha tngga kejaan..hehe,...tp tp tp...dia jd adk angkat akuu....tp x prnah bersua mukaa...ksian2..takdir x bg jmpa lg...hrap2 nnti blh jmpa laa...adk aku ni baek o0oo...hihi...aaAA..tp ada 1 hal lg..adk aku ni kdang2 terserempak jga dng aku...tp masalahnyaa dia x nk tegur aku...blh malu2 plak..besa la..girl..ape la aku nii...kna la pham..hehe..tp jng la x tegur...kna la tegur...bru la aku blh perasan..huhuu...adk aku ni dok asrama...jd x slalu la aku berhubung dng diaa...nk berhbung dng dia pun..wk2 dia blik asrama...tp x pa ..aku x ksah pun...tu la pengalaman aku mncari si adk angkat...bkan snang tauu..hahaxhax,...k la..stakat tu ja yng aku blh cta...byebye...fuhhh!!!

Thursday, 18 August 2011

kali pertama update pda blan ramadhan nii....nk cta pa x tauu...lyan je laa

puasa dh nk dkt hbs...n raya pun smakin mnghmpirii....tp aku msih x dak arah tuju....x tahu ape nk buat...bdak2 form5 pun tngh trial...jd aku jarang2 la nk jmpa diorang...dh tu..wktu2 mcm nii...ape yng aku patut buat...setiap hri blik skol msti x tau nk buat paa...hbs kuat..tdook...kdang2 tdor pun borink....jd dlm wktu ni aku mcm keseorangn laaa....tp nk buat mcm mn...hdop aku dh mcm niii..terima jaa la kn...ermm...tp aku hairn laa...bnyak mmbe2 aku slalu ja ada masalah....dh 2..dpa bkan nk bgtau msalah tu dkt aku...aku nk tau jga...tp klau x nk bgtau ...x pa laa...masalah orng bkan aku ada hak pun nk ambk tau psal masalah dpa kn....lgipun aku bkan paa nk tau masalah diorang nii...aku cma nk tlong....sbb bila dpa ni ada masalah ja..msti nk nngis laa...ckp yng bkan2...aku tkut laa...sbb tu yng aku nk tau tuu...tp dpa ni x...ttap jga x nk bgtahu...jd aku pun x ley la nk paksa2 kn..biarja laa...jika dpa perlu aku...aku sedia mmbntu...tp klau dpa x prlukn aku...apa aku blh buat kn....2 la mmbe2 aku....klau blh la kn...aku cdangkn la dkt korang2 yng ade masalah...korang jng smpan masalah tu...cba cri orng yng blh korang kongsi kn masalah tuu...pling tdak pun ..dia tau jga..mngkin dia blh tlong..pling tdak pun..mngkin dia bg nasihat...jd korang smua x yah laa nk smpan n pndam kn masalah tuuu...lg lama tersmpan dlm pkiran korang lg pening la korang...aku cma bg cdangn...nk ikot ke x...terserah laa...korang pun blh pkirkn...hdop spe x de masalah.....n masalah ape yng x blh diselesaikn...jika korang berusaha...insyallah...ade la hsilnya...jauh2 kn la diri dripda masalah...stakat tu ja la aku mmpu bg pengajrn...aku pon bkan la pndai sngt...jika aku mmpu bg ajran..aku cba...klau aku x mmpu...x mnjdi la jwabnya...huhuuu....hdop msti diterukn shngga nafas yng terakhir...smoga korang smua dpt jalani hdop ni dng aman yew....bye2....fuhhh...

kali pertama update pda blan ramadhan nii....nk cta pa x tauu...lyan je laa

puasa dh nk dkt hbs...n raya pun smakin mnghmpirii....tp aku msih x dak arah tuju....x tahu ape nk buat...bdak2 form5 pun tngh trial...jd aku jarang2 la nk jmpa diorang...dh tu..wktu2 mcm nii...ape yng aku patut buat...setiap hri blik skol msti x tau nk buat paa...hbs kuat..tdook...kdang2 tdor pun borink....jd dlm wktu ni aku mcm keseorangn laaa....tp nk buat mcm mn...hdop aku dh mcm niii..terima jaa la kn...ermm...tp aku hairn laa...bnyak mmbe2 aku slalu ja ada masalah....dh 2..dpa bkan nk bgtau msalah tu dkt aku...aku nk tau jga...tp klau x nk bgtau ...x pa laa...masalah orng bkan aku ada hak pun nk ambk tau psal masalah dpa kn....lgipun aku bkan paa nk tau masalah diorang nii...aku cma nk tlong....sbb bila dpa ni ada masalah ja..msti nk nngis laa...ckp yng bkan2...aku tkut laa...sbb tu yng aku nk tau tuu...tp dpa ni x...ttap jga x nk bgtahu...jd aku pun x ley la nk paksa2 kn..biarja laa...jika dpa perlu aku...aku sedia mmbntu...tp klau dpa x prlukn aku...apa aku blh buat kn....2 la mmbe2 aku....klau blh la kn...aku cdangkn la dkt korang2 yng ade masalah...korang jng smpan masalah tu...cba cri orng yng blh korang kongsi kn masalah tuu...pling tdak pun ..dia tau jga..mngkin dia blh tlong..pling tdak pun..mngkin dia bg nasihat...jd korang smua x yah laa nk smpan n pndam kn masalah tuuu...lg lama tersmpan dlm pkiran korang lg pening la korang...aku cma bg cdangn...nk ikot ke x...terserah laa...korang pun blh pkirkn...hdop spe x de masalah.....n masalah ape yng x blh diselesaikn...jika korang berusaha...insyallah...ade la hsilnya...jauh2 kn la diri dripda masalah...stakat tu ja la aku mmpu bg pengajrn...aku pon bkan la pndai sngt...jika aku mmpu bg ajran..aku cba...klau aku x mmpu...x mnjdi la jwabnya...huhuuu....hdop msti diterukn shngga nafas yng terakhir...smoga korang smua dpt jalani hdop ni dng aman yew....bye2....fuhhh...

Tuesday, 9 August 2011

main gdoh2 dng sepupu akuu..(aiman)...lyan (n_n)


x da keja dh nii...tngok la klau rsa nk tngok...kmi syok2 ja niii..hehehe...
lyannn yew



kisah mula2 aku ingin mncari kekasih hatii....nk tahuu..jom lyan....(9.8.2011)...jam(22.08)

pda 8.7.2011....entah btul ke x tau tarikh 2...tp x pa...skrng ni aku nk cter skit pngalaman aku mncari kekasih hati nii...pda hri jumaat kowt...aku on9 fb...on9 pnya on9..ada sorang ni chat dng aku..nk tahu spa..jeng3...kak mira...chat pnya chat dng diaa...tetiba ja dia nk buat aku jd adk angkat diaa...aku dng snang hati pun terima la lamaran 2...iiuu...hehhe...n aku chat lg dng diaa..mntak nmbe fon...pstu aku pa lg...crita la dkt kak aku ni..psal orng yng aku suka 2...haha..ada dh yng berkenan rupanyaa..hihi...n lpstu...aku suruh laa kak mira ni tlong akuu...tlong apa nk tauu...tlong aku mntak nk cple dng bdak yng aku suka 2 arr...kak mira dng snang hati..tlong la akuu..eh3..jp2...aku x bgtau lg spa bdak yng aku suka 2 laarr....ayoyoo...kna la bgtahu dulu...tdak mn korang nk pham..ish23..ok3..aku bgtau nii..bdak ni mula2 aku gelar dia bdak jahat...knapa nk tahu..psal ..pda suatu hri 2..mnyak moto kwan dia 2 hbs dkt skol..n msa 2 pun nk blik...jd aku suruh la bdak jhat 2 tlongg....aku sja ja nk perkena diaa...dh 2..dia mmang x mmpu nk tlong punn...jd aku dng baik hati lg ikhlas..tlong laa..jp2..aku kna bgtau jga nma bdak yng motonyaa 2 hbs mnyak..bdak yng aku tlong 2 orng pnggil bom(ekin)...ok2..kita smbung yew..n aku pun tlong la tolak itu moto brsama kwan aku sorang ni (zahirr)..tolak la p dkt shell...smpai2 dkt shell..aku usha la blakang..ingtkn bdak jahat 2 follow blakang..rupa2nya..dia blik mcm 2 jaa..ish3..dh 2 apa lg..aku kasi sound la dkt bom..aku kata laa dkt diaa...mn kwan2 hg yng selama ni kwan dng hg..mn2..depa x dtang tlong pun...aku sound pnya sound...hehe..ksian plak..dh2 la tuu...sjak hri 2 la aku rapat dng depa ni...esk 2 plak ada latihan kawat mcm besa wktu petang..aku dtang lwat skit..smpai2 ja..aku tngok bdak jahat 2 ada...hehe...aku apa lg...ungkit blik la cta kelmarin...aku kata dkt bdak jahat 2..smpai hati hg x tlong kwan hg nohh...dia naik angin laa...tp btul paa ...dh nmpak mcm bdak jhat dh...n lpstu aku nk pkai ksut ..gaya ja nk pkai..tngok2 dh ilang...hampehh...rupa2nya itu bdak jhat yng ambk bwa larii..adoii2...jhat btul...aku mntak la cara elok2...dia dtang la skit demi skit menghmpiri akuu...tp x smpai pun dkt akkuu...dia p singgah dkt tong smpah..lg aku gelisaah...bdak jhat 2 nk buang kasut aku dlm tong smpah 2...aku kata jAnGaN laa...n..bdak jhat 2 pun  x smpai hati..dia mai la nk bg dkt akuu...mai pnya mai..x smpai lg dkt aku...dia letak plak kasut aku dkt celah2 rim moto akuu....jhat benar bdak nii...x kisah laa...stakat dulu aku cta psal bdak jhat nii...aku p terus msa aku tetiba ja berkenan dng diaa...kah3..nk wat mcm mn...hati dh sukaa...kita try ja laa...smbung blik msa kak mira nk tlong aku 2 yeww...sblum 2 aku bgtahu laa dulu spa bdak jhat nii...bdak jhat nii ialahh  jeng jeng jeng  (aaaayyaa)...dh tahu kn...next..kak mira pun send la mcj dkt bdak jhat 2...kata aku nk cple dng diaa...aku hnya tnggu keputusan jaa nii...tiba2 kak mira kata ..[kak bg nmbe adk dkt aya yew...nnti adk mcj la dng diaa}aku kata ..ok laa...n tetiba ja dia send mcj dkt akuu...wAaAa...nevous plak aku dibuatnyaa...aku pun tnya la dia...kak mira ada bgtahu apa2 x dkt angah(gelaran dia larr)...pstu dia kata x daa...aku lg la plikk...n aku tnya la lg..btul ka kak mira x kata apa2 dkt angah..n di jwab x da pa pun...dia kata apa nii...bgtahu larr..aku dng x ckp bnyak...aku send la mcj dkt dia...aku hntr terus..aku ckp nk cple dng angahh blh x...lbh kurang mcm 2 kowt...n dia blas...ingtkn x nk bgtahu...aikk..aku lg hairann..rupa2nyaa dia dh tahu dh..dia sja ja nk test aku...x pa laa...pstu dia bgtahuu..x pyah laa..kita kwan tp mesra je laa..lgipun angah nk ambk spm tahun ni..jd x nk la hilang tumpuan...kita kwan tapi mesra je laa...n aku pun mcm orng dh hilang arah tuju bila dia kata mcm 2....tp aku ttap usahakn...aku hntr lagi...tp x blh bgtahu laa apa yng aku hntr 2...n dia bls ...dia bg keputusan esk 8.7.2011...aku kata ok laa....aku bkan ingt sngt nii...entah btul ke x tau ...tp lbh kurang mcm ni laa cter nyaa...tnggu pnya tnggu....dpt dh keputusan...n dia kata  huhu  dia kataa..hihi dia kaataa  (o_k)...syukur gila aku msa 2...tp ada syarat2...hehe...x ley la bgtahu larr...aku syok x hbs lg nii..hahaa....n esk plak(9.7.2011)sabtu...btul x tau...aku ingt x ingt laa...hentam  ja laa...tetiba ja geng kak mira ajk p bukit wang...aya pun p jga laa...aku pun join jgaa...n kmi p laa...smpai2 ja dkt sana...aya n the geng p cari tempat nk mndii...aku silap x bwak pakaian mndiii..jd aku hnya tengok ja depa mndii..bez gila aku tngok...tp nk wat mcm mn..dh x blhh nk mndii...tngok ja laa...lama kelamaan...msa untuk pulangg...aku kn mai naik sorang jaa...msa blik aku naik la dng aya...menarik sngguh..hehehe...dia suruh bwak laju skit...sbb tkowt mak dia mrah blik lmbt..aku pun apa lg..speed je laa...smbl aku bwak motoo...aya suapkn coklat in my mulutt...romantiknyaa....hehehe...n smpai la dkt sebuah rmah nii,...aya ltak moto dia dkt rmh 2...lps 2 dia pun ambk laa moto diaa...n kmi pkat2 blik larr....haahahahaha....dh kowt....pnjang sngt la aku rasaa...spa yng bca nii...jng jelez or mrah2 yeww...aku cuma nk kongsi cerita jaa...in my blogg....jd itulah kisah aku mncari kekasih hatii...hehe...n smpai skrng kmi slalu epyy...ada 1 lg aku nk bngtahuu...aya(epigurl) n aku (epib0y)..sja tiru diaa..hahaha...kkk...ckup laa kowwtt...ingt 2..aku cma nk cter je kisah2 aku nii..korang jng la nk berangapan plik2 dkt akuu yeww....(o_k) laa...stakat ni je la yeww...nnti aku cter lg dkt korangg...bye2 all my fwennd nn terutamanyaa my (gf)ayaa...syangg ayaa...l0ve u...hihi...dh3..mcm2 la aku nii...aku ucapkn korang epyy yeww...n slalu smilee (n_n)...fuhhh

Monday, 8 August 2011

pengelaman masa kawat....(8.8.2011)..jam(23.11)



knangn nii...yng dkt ni bom(syikin)yng mata nk terelap 2 aien...yng pndang ganas 2 aya(gf aku)hehe


aku la yng cdang nii...amcm elok x...x elok..biar lar..bg aku elok...=p

msa tngh relex2 ...smpoi2...smua smilee...klikk...dh dpt pun gmbr korang...aikk..
ada yng senyum x ikhlas yeww...jga2..hahaha

tngok 2...smangt gila doo...tp...nseb x da..dpt nmbe 3 jaa...ok la 2...dripd x da nmbee kn..
tp 1 hal...mntang2 aku pegng bndera...x nmpak aku plak...x pa laa..x kisah ponn..hahaha

yng ni pun aku cdang dkt depa...sempoi x...(o_k) 

kak mira yng pkai bju skol 2...n yng 1 lg tuu...aya(gf aku)....lyan2

dh dpt keputusn...hampehh...nmbe 3 jaa....x pa laa..adat pertndingn...nk buat mcm mn kn...tp perasaan x puas hati ttap ada...hahaha..jhat jga aku nii...pulun la pgang hamper...spa suruh hmpa x mau pegang kn...aku ambk laa...weekk....aku dpt pegang...knangn3

smangat yee kdet puterii....

aku la yng follow syidii smbl pegang bndera 2..pulun arr...x pa laa...smangt 22...kehkeke

kak miraa tngkap gmbr spa 2....oo...tngh tngkap gmbr lalat tngh lalu..dpt x...x dpt...lalat 2 laju sngt kowt...lain kali cba lg yew...hahaha

hormat sngguh noh..bgus2...

kmiii   blhh...kata2 smangt 2....x ley blaa....hahaha....smangt glla msa 2...terrbaikk laa

nur izatii...ish3...lps kwat...lembut lutut 2 kn...besa larr 2...tp aku x puas hati dkt pangkat yng dia pkai 2...x prnah lg orng dpt pngkat mcm dia 2...sempoi la izatii...hihihii

waaaa.....muka 2 ...hihihi....aku x ley terimaa arr

kdet puteraa 2....zahir wat pa 2...kantoii laa..adoii2...

keh3

so sweett.....aku suka glaa tngok pic nii...

kdet puteri yng terrbaik laa...aii zatii...senyum x ikhlas nmpak...x baik laa...senyum bg ikhlas skit...aik3...aku tau mn ...pndai2 jaa...hihihii

kn senyum ni nmpak ikhlas skit....comel2...hahaha

time rehat nii...pndai depa ni ambk kesempatan nohh...

muka mau serius laa...bru stylee...buuu

ambk hadiah...aku follow jaa...

kadet putri lg stylee.....usha sndiri la yeww..


tukang tngkap gmbr...pling terrbaikkk....kak miraa laa spa lagg...hehehe

pndai jga kdet puteri hormat ...bgus2

sandar elok ja dkt dinding 2 izatii....mcm ratu pun adaa...haha...sempoi3

apa niii....oo geng krs smkah laa...hayyaaa....msa dkt tpak perhimpunan nii...bez2

knangn 2...x kisah laa dpt nmbe 3 punn...x leh nk ku lupakn saat yng gemilang nii....bezznyee


kieeraa.....lg la smangt ....ketua bg kdet puteri....suara dia lg sempoi klau bg arahan....nk try dngr...pndai2 la cri diaa....hahaha


aku dii dpan doo....x sngkaa punn...tp tutup la mulut 2..nnti itu lalat dtang snggah x psal2 tercekik...hahaha....mn ada...msa 2 aku tngh ....entah laa..aku dh lupaa laa..hehehe


sempooii.....yng x pkai glove 2 tngn bukharii...aku lg  laa....bez

wan tngginyaaa.....kak mira jng la nk sdih plakk....tnggi rendah pun sma ja laa....sempoi3

hahaha.....aku dng kak miraa...awat muka aku serius sngt nii...smile skitt...ish..ketegaq btull....hahaha

knangn ku bersama muu...


nama kdet putera smkah....yng aku ingt ja laa aku letakk...yng x da 2 soryy laa..huuu

mmang x kn ku lupakn smua peristiwa inii.....bezzzz glaaa (n_n)

haha...tngh serabut perutt...(8.8.2011)..


hahaha....blh jd noh...hihihi...
  • waAaAaAaa....msa kmi buat keja gilaa...konon2 nk jdi maskot...terrbaikk laa...dlm
  • kawat mn ada maskott...pa laa...tp bez ...kmi p round smpai dkt luar skol dng keadaan 
  • yng mcm niii....orng terpegun pun ada..orng kata gila 2 aku x tau laa...kmi p msuk kdai nk beli 
  • aiskrim....kak yng dok dlm kdai 2 x berani nk kata paa...dia ingt kmi perompak kowt....last skali 
  • bru dia tau...depa ni sja2 buat mcm 2....tp kak kdai 2 x glak pun...bez2...dh 2..msa nk msuk blik skol
  • ...jln2 smbl nyanyi lgu meet uncle husn...sempoi gilaa....x leh ku lupakan...mmang serabut peruk klau dingtkn blik.....jd inilah kisah hdop aku....tERrbaiik laa...hehehehe  (n_n)