my profile

my profile
(n_n)

Friday, 30 September 2011

viRuS...JumpEn....

sorang2 ja...wahahahaha

gr0up....virus jumpen...




terlalu agak lma aku x update....jdi aku nk ltak ja video aku...korang ushar2 la yew...x suka x pyah tngok...x dipaksa p0n...lyannn...

Friday, 2 September 2011

rya pertama ny ..mmang2...

raya pertama nii ada bez n ada mlangnyaa....aku nk cter dr pg rya n smpai hbs hri rya pertama nyy...ape yng aku buat....pg2..mcm besa la..bngun p mndi...lpstu siap2 la nk p myang raya...sblum p myang...makn dulu...bru la p...lps blik sbhyang ...aku p r0onda2 dkt blai p0s sngai ko0rok...sbrnannya aku dh brcdang dng membe2 aku nk p beraya dng depa...tp dlm pkol 1o.00 pg...n jam p0n dh mnunjukkan pkol 9.55pg....aku p la rmh membe aku ni zahir...nk p ajk dia...p p...dia x de plak...gQam btol...dh tu...aku try call...x dpt...n tetba ja kak aku tep0n ...dia kata..zhr dh d0k dkt sna dh...aisshh...kowt nk bgtau dkt aku dulu...n p jaa...x pa laa...aku p0n p terus tmpat dpa nk berkomp0l tuu..depa berkump0l dkt rmh zatii...smpAIii2...d0k skjp..zati ajk msuk rmh duluu...kmi p0n msok llaa...tnggu membe2 len yng x mai lg...termasuk ayAAnng aku...lmbat bt0l dpa nii......dh smua siap berhimp0n...n kmi mula la p beraya rmh ckgo duluu....p mkn2...lps mkn...membe2 p0mpuan aku ni...mula la jmpa ckgo mntak duet ryaa,...tp yng aku x puas hati nii...ayANGg aku ni...dia blh buat muka cdey smpai2 ckgo blh bg 2 kali gnda duet rya dripda duet rya yng orng len dpat....pndai bt0ol dia buat dramaa...haha...tu bru dkt rmh ckgu...n lps kluar rmh ckg0...p  plak beraAYya dkt rmh Mat(ridhwan asyraf)....smpai2 ja rmh dia...mat ni x dak dkt rmh plak...ishh dia ni la...time tu jgak la nk hilangkn diri....pjam celek tnggu pnya tunggu...blik p0on dia...dh tu dia ajk la ms0k rmh...dh smua pkat2 ms0k...dia p0n hdangkn maknan iaitu laksaa....AyaNG aku ni...lg awal...tp bkan awal ape...dia mai paksa bg mkn dkt aku duluu....aku x mntak p0n nk mkn....dh la msa dkt rmh ckgo td dh mkn bnyak....tp nk buat mcm mn...mkn dh didpan mata...kena spu jgak laa...aYAngg aku ni dia kata  dia ni pewot8...lg semp0ii...dh2...lps beraya dkt rmh mAt...p la plak rmh firdaus....zati dng diaa...semmbang...x yah nk kata pa dh..hehehe....kk...smpai rmh firdaus tu...geng2 girl yng ms0k duluu...geng2 laki dok luar...aku,zahir n mat...dh lama sngt d0k luar...last kali...d0ro mai swoh ms0k rmh....aku n 2 orng membe aku nii...ms0k ajelaa....x lma sngt p0n dok dkt rmh dia...d0k sat...kluaq laa...nnn...msa untuk kew beraya ke rmh t0k aku plak....n bila smpai ja rmh t0k aku...makngah aku lg semp0ii...pa lg...kata dkt aku laa...kata pa nk  ta0..x yah la tao0...bila d0k dlm rmh t0k aku....mntang2 la bnyak c0klat2 yng sdap2...bila aku p dp0r ja...dpa ambk siimpan ...lma kelamaan...aku p0n hairan laa...mn hbs coklat2 tuu...dpa ni spu hbss....tp x pa la....cian dkt dpa...bg p laa....ck0p2 aku pEkena aYyaAanng aku....tp x la tr0k sngt...hahaha...udah2....lps p berya rmh t0k aku plak....kmi p brya dkt rmh zhir...x lma p0n dok dkt rmh zhir tuu..lps tu...m0to zhir plak orng nk guna...jd aku sw0h la zhir naik mot0 aku..n aku naik la dng aYyaAngG aku....bez2...n p plak beraya dkt rmh spe ntah,..benben ke ben10 x tao....tu nme smaran laa...bilaa smpai ja rmh tu...pa lg....msok laaa....dok skjp dkt rmh dia...zhir ajk p rmh dia jp...nk blik mndi la katankn....n lps ke rmh tu...p plak rmh b0m(syikin)...dlm perjlann nk p rmh b0m tuu..ada 1 xcdent kcil berlaku...yng lwaknyaa.....aku bwak la dlm 6okm/j....bwak pnya bwak...tetba ja mel0mpat tnggi m0to tuu...ayAAnG aku pa lg..peluk aku rapat2 tkowt jtuh...hahah...lwak2...tp x jtuh p0n...aku yng bwak...besa laa....cup2...smpai la rmh bom...lps rya dkt rmh diaa.....dpa ajk p beraya dkt rmh naAS plak..p jor laa...n msa nk blik tu...aku terambk la kunci m0to aien...dh tu p belaah lagu tu jaa...tup2 depa hntar mcj tnya aku ada ambk kunci mot0 aien x...aku pa lg...bru teringat...ptah blik laa...sma2 bg dkt dia blik kunci tuu...kwan ttu pa lg...mraj0k laa...mula2 aku buat x ta0 ja...n lps tu nk p rmh ayANng (aya) aku plak....n bila smpai ja...ms0k la dlm rmh tuu...x ckap bnyak...sbb nmpak aien msam ja...d0k skjp zahir ajk blik...p p tngok ...ks0t dh hilng dh...lg lju dia...zahir cri2...jmpa jgak la ks0t dia....yyng ks0t aku tnggL sebelah jaa...d0k skjp...dia nk blik...msih msam muka dia...aku p0n rasa bersalah la plak...n aku p0n p laa follow dia...dia naik dng zatii...smpai2 dia hntar zattii...aku tnya la zatii....zati mcm mn dng aien....zati ckap..x ta0 laa....tut2...baNGgg...tng0k2 aien xceedent....berlari la aku zahr n zati ke tmpat aien xcdent tuu...x cdent dkt tngh2 jlan plak....aku p0n x ckap bnyak la...bnda ni kna bgtau dkt bezfwen dia iaitu ayAYaangg aku laa....p plak rmh dia...pnggil2...n bgtau ja aien xcdent ...pa lg...gelisah glaa....dia pnggil abng dia swoh bwak kertaa...n p laa tmpat tuu...n terus bwak aien p rmh dia duluu...dh smapi rmh dia..pnggil2....adk dia ja yng ada...dh tu...bgtau la kata nk bwak kak dia p h0spital...dh tu x pa laa...bwak la...smpai h0sptal plak rmai orng..hampeh...isshhh...dh la... x ma0 la cta psal nii....potong sikit yeww....aaa...n dh siap2 dlm pkol 12 tngh mlam kowt....dh la msa tu p0n bezday aien...jd plak mcm tu...tp x pa...dia slamat...x ada kecederaan yng serius....allahdulillah....jd mcm tu la cte rya pertama aku...mmang x ley dilupakn....c0nfirm....k laa...stakat ni jaa....daaa

Thursday, 25 August 2011

ciri2 perempuan cntik..


Perempuan yg cantik ialah perempuan yg masih tersenyum saat tertekan , mampu tertawa saat hati sedang menangis , tabah saat dihina , mengasihi tanpa balasan , bertambah kuat apabila menghadapi masalah dan mudah memaafkan . Nak tak jadi perempuan cantik ? (:   ,,....jng lihat pda rupa bentuk jaa...ingt tuu...jng terasa plak yew...cma nk bgtahu ja...kk...stakat tu dulu...byebye...fuhh..daa

raya mnghampirii (syokknyaa) [n_n]

puasa2...yee..x miz lg posa aku..haha..bgoz2...n nmpaknya raya sudah hmpr..bju raya pon dh beli...tahun ni aku beli wrna k0ko...entah mcm mn blh berkenan plak dng wrna tuu...gf aku pon bru ja beeli bju raya..dia kata bju kurung phang kowt...wrna kok0 jgak la..msti la kna sma..hihihi...tp ada satu masalah dkt sini..tntang cuaca.. nmpaknya cuaca skrng ni slalu hujan jaa...tkowt2 raya ny ujan ja..x ma0 laa...aku nk rayaa..fuhh..hrap2 x ujan la..nnti x psal2 x blh p raya rmh member2...iiiissshhhh....persiapan raya p0n x buat pa lg...errmm...nk psang pelita p0n x blh lg..sbbb asyik2 ujan turun ja....tahun ni aku mlaz plak nk men mercun...tahun lps mmang kaki mercun...kira bgoz skit la tahun nii...ala men mercun bnga api ckup laa...x la bahaya sngt kn..hihhii....adoii2..rasa2nya..bez ke x la raya tahun nii...hrap2 meriah la..ishhh..nk buat pa x ta0 raya nii...x terpikir lg..ala nnti mai sndiri la idea tu..hahaxhax...tp mcm mn plak keadaan member2 aku...depa ni dh ready ka...kena terjah tnya jgak ni...nk tau la jgak kn..ok la..stakat tu dulu ..aku nk ucp selamat hri raya p0n x blh lg..sbb x raya lg..hihii...jd aku blh la ucp selamt hbskan puasa ...kikiki..dh3...aku hrap k0rang smua epy la yeww...byebye...tata tt  tutu tot0..haha...daa (n_n)

Tuesday, 23 August 2011

mlang nya nseb aku...

aslamualaikom....hri demi hri ...mlang mnjelma lg..mula2 sepupu aku...dia xcdent..msa tu aku dng dia n kwan aku p la tepi laut dkt jeruju tu..sja ja p round dkt situu...msa tu plak angin kuat..air laut pun psang..ombak tinggi...kira bez laa..perr..tp yng x beznyaa...keseronokan itu tdak kekal lama..huhuu...msa nk blik tu sepupu aku xcdent sorang2 dia dpann mata aku plak tu...mmang cuak gla aku...sma2 dia jtuh..aku pa lg..terus p tng0k keadaan dia la...msa dia nk jtuh tu...mot0 tu melambung...pala dia dok ats mnkala kaki dibawah...ksian2..aku p la dkt dia..n bwak dia ke tempat yng selamat...mulut dia berdarah...aku cba kejutkn dia..aku tnya keadaan dia mcm mn..dia msih x mnjawab...x pa la..aku pun bwak blik dia..dia peluk aku msa aku bwak dia...aku bawak p rmh aku dulu...dia rehat jp dkt rmh aku...dh tu aku try tnya2 skit soalan dkt dia....dia jwab yng plik2 plak...lg aku tk0wt..dh tu aku bwak la dia blik rmh diaa...n bwak dia msuk blik..dh cek2 la bdan2 dia...ok ke x....aku tng0k dia luka ja...x pa la klau kedaan dia mcm tu...lega sakit Aty aku ny...dh tu ayh dia suruh dia mndii...aku tlong la buka baju dkt diaa...dia pon p la mndi dng sndirii...x pa la..lama kelamaan ..aku pun blik laa...kees0kan hrinyaa..jeng jEng JeNg...adk sepupu aku ni dtang rmh aku n kwan dia...mai pnya mai..dia tiba2 bgtahu aku abng dia dh p hospital..ala nk cek2 la..kowt2 jd pa2...dh tu aku tnya la adk dia tu...mcm mn keadaan abng hg...n dia jwab x 0k..punah ..aku tnya lg..dia jd mcm mn..adk dia jwab abng dia patah tngan kiri..dh tu otak dia mcm x brapa nk bt0l...aku sdih la...dh tu adk dia blik la...aku tngh sdih lg ni..sbb x sngka blh jd mcm tuu...ksian dkt sepupu aku nii....lupa bgtau nma dia plak ...nma dia aiman....hri keesokannyaa plak..aku aku aku..x p skol..x lrat laa..bkan pa..aku dmam selsema...sbb tu x p...n aku p la jlan2 n jlan...smpai la dkt kemb0ja...tetba ada sebuah kereta berwrna black ...aku lalu  la dpan kereta tu dng baik2...baik la sngt..tp sl0w la ..lalu pnya lalu dpan kerta tu...kreta tu blh buat2 x nmpak akuu...dia pushh kena aku..adohai..terguling aku atas jlan...dh tu aku bngun terus la..sbb tk0wt kna langgar dng kenderaan lain plak...aku lari ketepi jln...n tuan pnya kereta yng langgar aku tu pun out la dri kreta tu..mai tng0k aku...tnya ini tnya itu..x pa la..aku kira baik hati la x mntak apa2 gnti rugi ats diriku ini...n aku terus ja blik rmh..tagann tngh sakit ny...terseliuh la plak tngan  aku ni...dh tu pnadai2 la cri ubt..dh ltak ubat ..balut la tangn aku yng mlang nii...x pa la..dh nseb aku...tp aku msa aku balut tngan aku tu...tangn kiri laa...dh tu pa lg..teringat la dkt sepupu aku tuu...dia pon ptah tngan kiri...cma dia teruk sikit la drpda aku...mcm mn la blh jd mcm tu...hd0p2....tu la nseb mlang aku...kla0 nk cta smua mmang bnyak lg...tp aku bgtau yng mmpu aku bgtahu ja laa...errmm ..stakat ni dulu cter aku tntang nseb mlang aku nii...nnti ada msa aku cter lg yew..k la..byebye..fuhh...daa

Friday, 19 August 2011

cri adk angkat..hehehe

fuhhh..nk cta la penglmn cri adk angkat..first aku crii adk angkat plak tuu...haha...nme bdak ni habibah..form 1...aku jmpa dia ni dlm fb ja pun..aku chat dng dia..lma kelamaan...terasa plak hati ni nk buat dia jd adk angkat...sblum ni kwan ja punn...n aku pun try laa...try pnya try...akhirnya berjaya...mstila...usaha tngga kejaan..hehe,...tp tp tp...dia jd adk angkat akuu....tp x prnah bersua mukaa...ksian2..takdir x bg jmpa lg...hrap2 nnti blh jmpa laa...adk aku ni baek o0oo...hihi...aaAA..tp ada 1 hal lg..adk aku ni kdang2 terserempak jga dng aku...tp masalahnyaa dia x nk tegur aku...blh malu2 plak..besa la..girl..ape la aku nii...kna la pham..hehe..tp jng la x tegur...kna la tegur...bru la aku blh perasan..huhuu...adk aku ni dok asrama...jd x slalu la aku berhubung dng diaa...nk berhbung dng dia pun..wk2 dia blik asrama...tp x pa ..aku x ksah pun...tu la pengalaman aku mncari si adk angkat...bkan snang tauu..hahaxhax,...k la..stakat tu ja yng aku blh cta...byebye...fuhhh!!!