my profile

my profile
(n_n)

Friday 19 August 2011

cri adk angkat..hehehe

fuhhh..nk cta la penglmn cri adk angkat..first aku crii adk angkat plak tuu...haha...nme bdak ni habibah..form 1...aku jmpa dia ni dlm fb ja pun..aku chat dng dia..lma kelamaan...terasa plak hati ni nk buat dia jd adk angkat...sblum ni kwan ja punn...n aku pun try laa...try pnya try...akhirnya berjaya...mstila...usaha tngga kejaan..hehe,...tp tp tp...dia jd adk angkat akuu....tp x prnah bersua mukaa...ksian2..takdir x bg jmpa lg...hrap2 nnti blh jmpa laa...adk aku ni baek o0oo...hihi...aaAA..tp ada 1 hal lg..adk aku ni kdang2 terserempak jga dng aku...tp masalahnyaa dia x nk tegur aku...blh malu2 plak..besa la..girl..ape la aku nii...kna la pham..hehe..tp jng la x tegur...kna la tegur...bru la aku blh perasan..huhuu...adk aku ni dok asrama...jd x slalu la aku berhubung dng diaa...nk berhbung dng dia pun..wk2 dia blik asrama...tp x pa ..aku x ksah pun...tu la pengalaman aku mncari si adk angkat...bkan snang tauu..hahaxhax,...k la..stakat tu ja yng aku blh cta...byebye...fuhhh!!!

No comments:

Post a Comment