my profile

my profile
(n_n)

Thursday, 18 August 2011

kali pertama update pda blan ramadhan nii....nk cta pa x tauu...lyan je laa

puasa dh nk dkt hbs...n raya pun smakin mnghmpirii....tp aku msih x dak arah tuju....x tahu ape nk buat...bdak2 form5 pun tngh trial...jd aku jarang2 la nk jmpa diorang...dh tu..wktu2 mcm nii...ape yng aku patut buat...setiap hri blik skol msti x tau nk buat paa...hbs kuat..tdook...kdang2 tdor pun borink....jd dlm wktu ni aku mcm keseorangn laaa....tp nk buat mcm mn...hdop aku dh mcm niii..terima jaa la kn...ermm...tp aku hairn laa...bnyak mmbe2 aku slalu ja ada masalah....dh 2..dpa bkan nk bgtau msalah tu dkt aku...aku nk tau jga...tp klau x nk bgtau ...x pa laa...masalah orng bkan aku ada hak pun nk ambk tau psal masalah dpa kn....lgipun aku bkan paa nk tau masalah diorang nii...aku cma nk tlong....sbb bila dpa ni ada masalah ja..msti nk nngis laa...ckp yng bkan2...aku tkut laa...sbb tu yng aku nk tau tuu...tp dpa ni x...ttap jga x nk bgtahu...jd aku pun x ley la nk paksa2 kn..biarja laa...jika dpa perlu aku...aku sedia mmbntu...tp klau dpa x prlukn aku...apa aku blh buat kn....2 la mmbe2 aku....klau blh la kn...aku cdangkn la dkt korang2 yng ade masalah...korang jng smpan masalah tu...cba cri orng yng blh korang kongsi kn masalah tuu...pling tdak pun ..dia tau jga..mngkin dia blh tlong..pling tdak pun..mngkin dia bg nasihat...jd korang smua x yah laa nk smpan n pndam kn masalah tuuu...lg lama tersmpan dlm pkiran korang lg pening la korang...aku cma bg cdangn...nk ikot ke x...terserah laa...korang pun blh pkirkn...hdop spe x de masalah.....n masalah ape yng x blh diselesaikn...jika korang berusaha...insyallah...ade la hsilnya...jauh2 kn la diri dripda masalah...stakat tu ja la aku mmpu bg pengajrn...aku pon bkan la pndai sngt...jika aku mmpu bg ajran..aku cba...klau aku x mmpu...x mnjdi la jwabnya...huhuuu....hdop msti diterukn shngga nafas yng terakhir...smoga korang smua dpt jalani hdop ni dng aman yew....bye2....fuhhh...

No comments:

Post a Comment