my profile

my profile
(n_n)

Friday 2 September 2011

rya pertama ny ..mmang2...

raya pertama nii ada bez n ada mlangnyaa....aku nk cter dr pg rya n smpai hbs hri rya pertama nyy...ape yng aku buat....pg2..mcm besa la..bngun p mndi...lpstu siap2 la nk p myang raya...sblum p myang...makn dulu...bru la p...lps blik sbhyang ...aku p r0onda2 dkt blai p0s sngai ko0rok...sbrnannya aku dh brcdang dng membe2 aku nk p beraya dng depa...tp dlm pkol 1o.00 pg...n jam p0n dh mnunjukkan pkol 9.55pg....aku p la rmh membe aku ni zahir...nk p ajk dia...p p...dia x de plak...gQam btol...dh tu...aku try call...x dpt...n tetba ja kak aku tep0n ...dia kata..zhr dh d0k dkt sna dh...aisshh...kowt nk bgtau dkt aku dulu...n p jaa...x pa laa...aku p0n p terus tmpat dpa nk berkomp0l tuu..depa berkump0l dkt rmh zatii...smpAIii2...d0k skjp..zati ajk msuk rmh duluu...kmi p0n msok llaa...tnggu membe2 len yng x mai lg...termasuk ayAAnng aku...lmbat bt0l dpa nii......dh smua siap berhimp0n...n kmi mula la p beraya rmh ckgo duluu....p mkn2...lps mkn...membe2 p0mpuan aku ni...mula la jmpa ckgo mntak duet ryaa,...tp yng aku x puas hati nii...ayANGg aku ni...dia blh buat muka cdey smpai2 ckgo blh bg 2 kali gnda duet rya dripda duet rya yng orng len dpat....pndai bt0ol dia buat dramaa...haha...tu bru dkt rmh ckgu...n lps kluar rmh ckg0...p  plak beraAYya dkt rmh Mat(ridhwan asyraf)....smpai2 ja rmh dia...mat ni x dak dkt rmh plak...ishh dia ni la...time tu jgak la nk hilangkn diri....pjam celek tnggu pnya tunggu...blik p0on dia...dh tu dia ajk la ms0k rmh...dh smua pkat2 ms0k...dia p0n hdangkn maknan iaitu laksaa....AyaNG aku ni...lg awal...tp bkan awal ape...dia mai paksa bg mkn dkt aku duluu....aku x mntak p0n nk mkn....dh la msa dkt rmh ckgo td dh mkn bnyak....tp nk buat mcm mn...mkn dh didpan mata...kena spu jgak laa...aYAngg aku ni dia kata  dia ni pewot8...lg semp0ii...dh2...lps beraya dkt rmh mAt...p la plak rmh firdaus....zati dng diaa...semmbang...x yah nk kata pa dh..hehehe....kk...smpai rmh firdaus tu...geng2 girl yng ms0k duluu...geng2 laki dok luar...aku,zahir n mat...dh lama sngt d0k luar...last kali...d0ro mai swoh ms0k rmh....aku n 2 orng membe aku nii...ms0k ajelaa....x lma sngt p0n dok dkt rmh dia...d0k sat...kluaq laa...nnn...msa untuk kew beraya ke rmh t0k aku plak....n bila smpai ja rmh t0k aku...makngah aku lg semp0ii...pa lg...kata dkt aku laa...kata pa nk  ta0..x yah la tao0...bila d0k dlm rmh t0k aku....mntang2 la bnyak c0klat2 yng sdap2...bila aku p dp0r ja...dpa ambk siimpan ...lma kelamaan...aku p0n hairan laa...mn hbs coklat2 tuu...dpa ni spu hbss....tp x pa la....cian dkt dpa...bg p laa....ck0p2 aku pEkena aYyaAanng aku....tp x la tr0k sngt...hahaha...udah2....lps p berya rmh t0k aku plak....kmi p brya dkt rmh zhir...x lma p0n dok dkt rmh zhir tuu..lps tu...m0to zhir plak orng nk guna...jd aku sw0h la zhir naik mot0 aku..n aku naik la dng aYyaAngG aku....bez2...n p plak beraya dkt rmh spe ntah,..benben ke ben10 x tao....tu nme smaran laa...bilaa smpai ja rmh tu...pa lg....msok laaa....dok skjp dkt rmh dia...zhir ajk p rmh dia jp...nk blik mndi la katankn....n lps ke rmh tu...p plak rmh b0m(syikin)...dlm perjlann nk p rmh b0m tuu..ada 1 xcdent kcil berlaku...yng lwaknyaa.....aku bwak la dlm 6okm/j....bwak pnya bwak...tetba ja mel0mpat tnggi m0to tuu...ayAAnG aku pa lg..peluk aku rapat2 tkowt jtuh...hahah...lwak2...tp x jtuh p0n...aku yng bwak...besa laa....cup2...smpai la rmh bom...lps rya dkt rmh diaa.....dpa ajk p beraya dkt rmh naAS plak..p jor laa...n msa nk blik tu...aku terambk la kunci m0to aien...dh tu p belaah lagu tu jaa...tup2 depa hntar mcj tnya aku ada ambk kunci mot0 aien x...aku pa lg...bru teringat...ptah blik laa...sma2 bg dkt dia blik kunci tuu...kwan ttu pa lg...mraj0k laa...mula2 aku buat x ta0 ja...n lps tu nk p rmh ayANng (aya) aku plak....n bila smpai ja...ms0k la dlm rmh tuu...x ckap bnyak...sbb nmpak aien msam ja...d0k skjp zahir ajk blik...p p tngok ...ks0t dh hilng dh...lg lju dia...zahir cri2...jmpa jgak la ks0t dia....yyng ks0t aku tnggL sebelah jaa...d0k skjp...dia nk blik...msih msam muka dia...aku p0n rasa bersalah la plak...n aku p0n p laa follow dia...dia naik dng zatii...smpai2 dia hntar zattii...aku tnya la zatii....zati mcm mn dng aien....zati ckap..x ta0 laa....tut2...baNGgg...tng0k2 aien xceedent....berlari la aku zahr n zati ke tmpat aien xcdent tuu...x cdent dkt tngh2 jlan plak....aku p0n x ckap bnyak la...bnda ni kna bgtau dkt bezfwen dia iaitu ayAYaangg aku laa....p plak rmh dia...pnggil2...n bgtau ja aien xcdent ...pa lg...gelisah glaa....dia pnggil abng dia swoh bwak kertaa...n p laa tmpat tuu...n terus bwak aien p rmh dia duluu...dh smapi rmh dia..pnggil2....adk dia ja yng ada...dh tu...bgtau la kata nk bwak kak dia p h0spital...dh tu x pa laa...bwak la...smpai h0sptal plak rmai orng..hampeh...isshhh...dh la... x ma0 la cta psal nii....potong sikit yeww....aaa...n dh siap2 dlm pkol 12 tngh mlam kowt....dh la msa tu p0n bezday aien...jd plak mcm tu...tp x pa...dia slamat...x ada kecederaan yng serius....allahdulillah....jd mcm tu la cte rya pertama aku...mmang x ley dilupakn....c0nfirm....k laa...stakat ni jaa....daaa

No comments:

Post a Comment